سلامت و بهداشت

بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه به ترکیب عواملی همچون ژنتیک، شیوه زندگی و وزن بدن بستگی دارد. به جز گزینه جراحی روش‌های محدودی برای بزرگ کردن سینه و حجم دهی به آن وجود دارد برای مثال انجام حرکات ورزشی یا استفاده از روغن‌هایی مانند روغن خراطین  که علاوه بر سینه میتوان به چاق شدن صورت نیز بیانجامد .بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

مراقب مکمل‌ها، کرم‌ها، پمپ‌های بزرگ کننده و ماساژورهایی که به عنوان درمان های طبیعی تبلیغ می‌شوند باشید و حتما این موارد را از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری نمایید.

علاوه بر همه مواردی که در بالا به آن اشاره شد، می‌توان از حرکات ورزشی نیز برای بزرگ کردن سینه کمک گرفت. اگرچه باید بدانید که تاثیر انجام این حرکات را در دراز مدت خواهید دید و باید در انجام آن استمرار داشته باشید.

تمریناتی که بر روی ماهیچه های گردن، پشت و شانه متمرکز می‌شود به ایجاد و تقویت عضلات قفسیه سینه که در پشت بافت پستان قرار دارد کمک می‌کند و باعث ایجاد حجم و بزرگ کردن سینه می‌شود.

بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

هفت تمرینی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت را می‌توانید در خانه و با استفاده از وسایل دم دست مانند استفاده از بطری آب پر از شن و ماسه یا قوطی کنسرو به جای وزنه، انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که نحوه درست انجام حرکات را فراگرفته اید تا هم به نتیجه دلخواه خود برسید و هم از اسیب به عضلات خود جلوگیری نمایید.

۱- پرس دیوار

۱- مقابل دیوار بایستید و کف دست ها را به موازات سینه روی دیوار قرار دهید.

۲- به آرامی بدن را به سمت دیوار نزدیک کنید تا آرنج به طور کامل خم شده، دیوار را لمس کند بطوریکه صورت به دیوار نزدیک شود. (مانند حرکت شنا اما ایستاده)

۳- سپس به عقب برگردید.

۴- این حرکت را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

۲-دایره زدن با دست ها

بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

۱- دست ها را به طور کامل باز کنید و در راستای شانه بالا بگیرید.

۲- هر دو دست را به مدت یک دقیقه به صورت دایره ای به سمت عقب بچرخانید.

۳- همین حرکت را یک دقیقه دیگر و این بار رو به جلو انجام دهید.

۴- در ادامه می‌توانید چرخش دست ها به سمت عقب و جلو را با حرکت بازوها به سمت بالا و پایین همراه کنید.

۵- این حرکات را یک یا دو بار به مدت یک دقیقه تکرار کنید. دقت داشته باشید که بین هر حرکت به بازوها استراحت دهید.

می‌توانید با افزودن وزنه به این حرکت، نتیجه بهتری از آن بگیرید.

۳- فشار بازوها

بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

۱- انجام این حرکت به صورت نشسته و ایستاده امکان پذیر است. دست ها را در مقابل سینه دراز کرده به طوری که کف دست ها روی هم قرار بگیرند.

۲- دست ها را تا آنجا که امکان دارد باز کنید و به پشت سر فشار دهید به طوری که پشت به سمت داخل خم شود.

۳- دوباره دست‌ ها را در مقابل بدن بهم بچسبانید.

۴- این حرکت را به مدت یک دقیقه انجام دهید و می‌توانید برای کسب نتایج بهتر از وزنه نیز استفاده کنید.

۴- حرکت دستان دعاگو

روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

۱- دست ها را در مقابل قفسه سینه دراز کرده و کف دست ها را بهم بچسبانید.

۲- آرنج ها را ۹۰ درجه خم کرده در حالی که کف دست ها را بهم می فشارید (مانند حالت دعا کردن)  به سمت قفسه سینه نزدیک می‌کنید.

۳- دست ها را به مدت ۱۰ ثانیه به همین حالت نگه دارید و دوباره به حالت اول برگردانید.

۴- این حرکت را ۱۵ بار تکرار کنید.

۵- فشار افقی قفسه سینه

طبیعی ترین روش های حجم دهی و بزرگ کردن سینه

۱- دست ها را در مقابل قفسه سینه دراز کرده و سپس از آرنج ۹۰ درجه خم کنید.

۲- بازوها را از هم باز کرده و تا آنجا که می‌توانید به سمت عقب بفشارید بطوریکه فشار را در قفسه سینه خود اخساس کنید و سپس به حالت اولیه برگردید.

۳- این حرکت را به مدت ۱ دقیقه انجام دهید. می توانید این حرکت را با استفاده از وزنه نیز انجام دهید. پس از هر یک دقیقه تمرین می بایست به خود عضلات خود استراحت دهید.

۶- پرس قفسه سینه خوابیده

بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم

۱- به پشت روی زمین دراز بکشید. در هر دست یک وزنه نگه دارید و دستان را به آرامی بالا ببرید تا بازوها و آرنج در مقابل صورت کاملا صاف و کشیده شود.

۲- آرنج را خم کنید و مچ دست را به سمت پایین بیاورید تا آنجا که بازوها به طور کامل زمین را لمس کند.

۳- می‌توانید هر دو دست را با هم یا به صورت تک به تک این حرکت را انجام دهید.

۴- سه ست ۱۲ تایی این حرکت را تکرار کنید.

۷- شنای اصلاح شده

بزرگ کردن سینه : طبیعی ترین روش های حجم دهی

۱- روی زمین دراز بکشید و کف دست ها را خارج از قفسه سینه روی زمین قرار دهید.

۲- به کمک دست ها بدن را به سمت عقب فشار دهید تا آنجا که بازوها به طور کامل راست شود.

۳- بدن را به سمت پایین بیاورید و آرنج ها را خم کنید تا زمانی که بدن زمین را لمس کند.

۴- در این حرکت زانوها باید روی زمین قرار گرفته باشد و پشت شما به صورت صاف بوده و خم نشود.

۵- این حرکت را می توانید در سه ست ۱۲ تایی تکرار کنید.

باید در نظر داشته باشید که تاثیر انجام حرکات ورزشی در بزرگ کردن سینه را در طولانی مدت مشاهده خواهید کرد و بسته به حجم عضلات موجود در بدن، نتایج آن در افراد مختلف متفاوت است. اما می‌توانیم این نوید را به شما بدهیم که انجام این حرکات برای جلوگیری از سرطان سینه بسیار موثر است.


 

  •  بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند
  •  بزرگ شدن سينه با قرص ويتامين e
  •  بزرگ شدن سينه با غذا
  •  مواد غذايي براي بزرگ كردن سينه

رژيم غذايي براي بزرگ كردن سينه

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن